dissabte, 31 d’octubre de 2015

Caure de l'escambell

La Carme Palmada, filla d'en Rossendo Palmada, el nostre gran compositor de sardanes, em confia que quan va néixer el seu germà la gent de Banyoles li recordava: "Ja ho saps que has caigut de l'escambell?".  Ella no entenia gaire res, però sempre va pensar que allò que li deien no volia pas dir que li havia tocat la grossa. I la Carme em recorda una cantarella que sempre deia quan era petita:
"Em dic Carme Palmada i Torrent, per a servir a Déu i a vostè. I goiti, aquí tinc una butxaqueta per si m'hi vol posar re...". I dit això la Carmeta ensenyava la seva butxaqueta per veure si li baixava algun cèntim. I llamp meu mau, Carmeta, gràcies per tots els xurros que ens vas regalar a la Fira de l'All de Cornellà del Terri. Heus aquí una selfie per immortalitzar aquells moments de conversa.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada